پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

حسابدار اپ بعنوان سامانه مشاور مالیاتی پاسخگوی کلیه سوالات حسابداری و مالیاتی افراد بصورت 24 ساعته می باشد

با سلام خواهشا به سوال بنده پاسخ دهید بنده تصمیم به راه اندازی وب سایت جهت دریافت پروژه های طراحی سایت گرفتم و سایتم رو دارم طراحی میکنم گفتم اگر اینکه نماد اعتماد داشته باشم مردم بیشتر بهم اعتماد می کنند و با توجه به اینکه سن بنده زیر 18 سال هستش برای دریافت اینماد باید حتما حکم رشد داشته باشیم بنده دادخواست حکم رشد را تقدیم دادگاه کردم اما می خوام که سایتم درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشد و با شرکت زرین پال تماس گرفتم و گفتند حتما باید به اسم صاحب اینماد باشه حال از شما کارشناس های عزیز سوال دارم که آیا اگر بنده ای نماد را دریافت کنم و تراکنش های مالی بنده از طریق کارت به کارت باشه(اصلا تراکنش ها زیاد نیست) موجب فرار مالیاتی نمی شود و برای دردسر ساز نمی شود؟ خواهشا پاسخ بدید. با احترام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۳
مرتضی کریمی

نظرات  (۱)

۲۳ خرداد ۰۱ ، ۱۷:۴۴ مجتبی علی محمدی

از طریق سامانه حسابدار اپ اقدام فرمایید کارشناس ها بهتون توضیح میدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی