پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

حسابدار اپ بعنوان سامانه مشاور مالیاتی پاسخگوی کلیه سوالات حسابداری و مالیاتی افراد بصورت 24 ساعته می باشد

حداکثر تراکنش من چطور حساب میشه؟

چهارشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۱ ق.ظ

سلام ممنون میشم راهنمایی کنید منظور از 500 میلیون جمع ورود و خروج حساب هست یا فقد ورودی ؟؟؟ مثلا 600میلیون به حسابهام واریز شده و 300 میلیون خرج کردم . الان یعنی گردش من شده 600 میلیون درسال و و یا 300 میلیون ؟ در ضمن کارمند هستم حداکثر تراکنش من چطور حساب میشه؟ قبلا می گفتن تا 5میلیارد نیاز به پاسخ گویی نیست،درسته؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۸
مرتضی کریمی

نظرات  (۱)

سلام نه دیگهع همه حسابهای بالای 500 میلیون مشمول مالیاتی و فقط سمت ورودی حساب میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی