پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

حسابدار اپ بعنوان سامانه مشاور مالیاتی پاسخگوی کلیه سوالات حسابداری و مالیاتی افراد بصورت 24 ساعته می باشد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به زودی همه معاملات فروشگاه ها در کشور به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه با اصحاب رسانه در گچساران گفت: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه های مودیان زیرساخت هایی هم اکنون در حال فراهم شدن است که در آینده همه معاملات و فروشگاه های کشور به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل می شوند.
امید علی پارسا افزود: ۵۰ حرفه در قالب ۱۵ رسته شغلی در مرحله اول این طرح به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور متصل خواهند شد.
وی به موضوع مالیات خانه های خالی اشاره کرد و ادامه داد: برای خانه های خالی از سکنه جریمه سنگینی تعیین شده، به گونه ای که اگر اجاره منزل شخصی پنج میلیون تومان باشد جریمه خالی بودن این منزل ۲ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد می شود. 
پارسا از وصول همه درآمد های مالیاتی کشور در سالجاری با وجود تحریم های سنگین خبر داد و اضافه کرد: درآمد مالیاتی با تمرکز بر واحد های بزرگ و حداقل فشار بر اصناف و طبقات بازار و حداکثری بخشودگی برای مقابله با فرار مالیاتی و ایجاد انگیزه برای مودیان در پرداخت مالیات برنامه ریزی شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به موضوع کسر مالیات از حقوق کارمندان و کارگران هم اشاره کرد و گفت: افرادی که حقوق آن ها کمتر از پنج ملیون تومان است از معافیت مالیات برخوردارند و از حقوق بیش از ۵ میلیون تومان کسر مالیات به صورت پلکانی انجام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۳
مرتضی کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی