پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

مشاور مالیاتی در خصوص کلیه مسائل مالیاتی ، حسابدرای و بیمه

پرسش و پاسخ حسابداری حسابدار اَپ

حسابدار اپ بعنوان سامانه مشاور مالیاتی پاسخگوی کلیه سوالات حسابداری و مالیاتی افراد بصورت 24 ساعته می باشد

مالیات برای درآمد های اینترنتی

پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷ ب.ظ

با سلام. من یه سایت اینترنتی دارم که داخش محصول دانلودی میفروشم. به تازگی برای درگاه پرداخت مالیات گذاشته شده و من هم داخل سایتtax.gov.ir درگاه رو ثبت کردم. البته درآمد زیادی نداره و پارسال کلا حدود 5 میلیون تومان درآمد داشت. 1.آیا این مبلغ مالیات داره؟ 2. اظهارنامه مالیاتی باید پر بشه یا خودشون خودکار از تراکنشها متوجه میشن؟ 3. داخل سایت مالیات میخوام اظهارنامه الکترونیک بزنم با خطای: “امکان ارسال اظهارنامه برای ثبت نام الکترونیک اشخاص حقیقی غیر تجاری وجود ندارد. جهت تغییر این فیلد به فرم اطلاعات پایه در سامانه ثبت نام مراجعه فرمایید.” مواجه میشم. خوب کار من یه سایت کوچکه و تجاری نیست. چکار باید بکنم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۹
مرتضی کریمی

نظرات  (۱)

-سلام / باید اظهارنامه بزنید / معافیت بهتون میخوره / بابت ارور باید تو قسمت ثبت نام اصلاح کنید. جهت دریافت مشاوره از سامانه حسابدار اَپ استفاده نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی